برای مشاهده و خریداری انواع ماسک به صفحه ماسک فیلتردار مراجعه فرمایید. ماسک n95 از دسته محصولات بهداشتی بوده که به دلیل همه گیر شدن آن بسیار معروف شده است، صورت پوش فیلتردار چند لایه ان 95 از دسته ماسک های تنفسی می باشد که برای سلامتی مجرای تنفسی کاربرد بسیار زیادی دارد. N95 قادر است تا نود و پنج درصد از ذرات بسیار ریز تا اندازه 0.3 میکرون را فیلتر کند و به عنوان سپر ایمنی از ورود آنها به فضای داخل mask جلوگیری کند. الیافی که در صورت پوش n95 بکار رفته است از جنس نانو الیاف می باشد و به صورت چند لایه تشکیل شده اند که مانع ورود هر گونه آلودگی می شود.


مدت زمان استفاده از ماسک n95

امروزه هر کالای بهداشتی که تولید می شود دارای مدت زمان استفاده مشخص می باشد که به آن طول عمر محصول در هنگام مصرف می گویند. معمولا طول عمر مفید n95 ما بین 8 تا 12 ساعت است که بسته به محیطی که در آن قرار دارید متغییر است. این ماسک در دسته صورت بند فیلتردار قرار دارد که در کلاس n95 ساخته شده اند، و همواره می توان گفت فیلتری که بر روی سطح خارجی ان 95 تعبیه شده است باعث می شود که در هنگام استفاده از این محصول احساس خفگی به شما دست ندهد، و باعث می شود هوای بیرون از طریق فیلتر وارد فضای داخلی ماسک شود.

دستورالعمل استفاده از ماسک n95


دستورالعمل استفاده از ماسک n95

ساختار ماسک n95 از جنس نانو الیاف با روزنه های ریز بصورت استاندارد ساخته شده است و دارای یک عدد فیلتر تنفسی می باشد که در هنگام تنفس هوای سالم به فضای داخلی منتقل می شود. چگونگی دستورالعمل استفاده از ماسک n95 را در ادامه با ایمن پیشتاز می خواهیم بررسی کنیم:
ابتدا ماسک را در جلوی صورت خود نگهدارید و آن را طوری بر روی صورت خود قرار دهید که چانه، دهان و بینی بطور کامل پوشش داده شود به طوری که لبه بالایی ماسک بر روی نواحی بالای بینی بصورت فیکس قرار بگیرد. صورت بند n95 دارای دو بند مقاوم از جنس کش می باشد که یکی از آنها در بالای پشت سر و دیگری در پایین سر قرار می گیرد.
اگر با شغلی حساس و پر از آلودگی مواجه هستید هیچ گاه از یک صورت بند دوبار استفاده نکنید، زیرا نه تنها کاربرد ندارد بلکه باعث انتقال آلودگی نیز می شود. از خیس شدن n95 جدا خود داری کنید زیرا در حین خیس شدن کاربرد خود را تا حد بالایی از دست می دهد.

نوشتن دیدگاه