بهترین محافظ گوش برای مطالعه

محافظ گوش برای مطالعه یا گوش گیر، برای افرادی که در محیط های پر سروصدا هستند، مفید است زیرا کمک میکند که بتوانند بدون از دست دادن تمرکز خود، فعالیت هایی مانند کار، مطالعه و... انجام دهند. این محصولات که در دنیای شلوغ ما بسیار پر طرفدار هستند. این وسایل دارای انواع مختلفی هستند و در صورتی که قصد خرید این محصول را دارید باید ابتدا نکات مهمی را در مورد آنها به یاد داشته باشید تا بتوانید با خیال راحت و بدون نگرانی این که آیا محافظ گوش یا گوش گیر مورد نظر به قسمت های داخل گوش آسیب می زند یا نه، از آن ها استفاده کنید. ما در این مطلب از سایت ایمن پیشتاز قصد داریم که ویژگی های بهترین محافظ گوش برای مطالعه را در اختیار شما قرار دهیم تا بتوانیم شما را در زمینه انتخاب و خرید این محصول کمک کنیم.

گوش گیر مطالعه از کجا بخریم

گوش گیر مطالعه از کجا بخریم سوالی است که حتما باید قبل از خرید بهترین محافظ گوش برای مطالعه از خودتان بپرسید و در مورد پاسخ آن تحقیقات لازم را انجام دهید. به صورت ساده و خلاصه باید این نکته را در نظر داشته باشید که اول از همه آیا محافظ گوش مورد نظر من میتواند صداهای محیط بیرون را حذف کند و عملکرد آن چطور است؟ در ادامه این قسمت ما انواع محافظ گوش برای مطالعه را خدمت شما معرفی میکنیم.

بهترین محافظ گوش برای مطالعه
گوش گیر های مطالعه معمولا از جنس لاستیک، پلاستیک و یا سیلیکون هستند که در گوش شما قرار میگیرند تا از رسیدن سروصدای زیاد به شما جلوگیری کنند و به این صورت بتوانید تمرکز بیشتری داشته باشید. البته باید این مورد را نیز در نظر داشته باشید که استفاده از این نمونه گوش گیر (که در قسمت داخلی گوش شما قرار میگیرند) می تواند در طولانی مدت برای شما خطر ساز باشد و از طرفی اگر کیفیت این محصولات مناسب نباشد یا گوش شما به جنس آن حساسیت نشان دهد، ممکن است که دچار مشکلاتی مانند عفونت در گوش خود شوید. در ضمن به یاد داشته باشید که به این گوش گیر ها ear plug نیز می گویند.
البته مشکل عفونت را با با استفاده از محافظ گوش که به شکل هدفون است و به صورت کامل روی گوش شما قرار میگیرد، حل کرده اند. این محصولات نیز مانند نمونه های تو گوشی (ear plug) صدای محیط را به میزان 15 تا 30 دسی بل کاهش می دهند و به این صورت به شما کمک می کنند که مطالعه راحت تری داشته باشید. به این نمونه محافظ گوش برای مطالعه ear muff نیز گفته می شود و از مزایای این محصول می توان به کم خطر بودن برای قسمت های داخلی گوش، گرم نگه داشتن گوش در زمستان، استفاده راحت و قیمت مناسب اشاره کرد. البته باید در نظر داشته باشید که این محصولات دارای معایبی هستند که عبارتند از: گرم شدن گوش در فصل های گرم و عرق کردن قسمت هایی که زیر صدا گیر قرار دارند و ایجاد مشکل برای افرادی که از عینک استفاده می کنند.
نمونه دیگری از محصولات محافظ گوش برای کاهش اصوات مزاحم وجود دارد که صد البته در محیط های صنعتی که سر و صدای زیادی هست مورد استفاده قرار می گیرند، این تجهیزات ظاهری شبیه به ear muff دارند و تفاوت آنها این است که این محافظ های شنوایی الکتریکی، توانایی تشخیص میزان صدای بالا که برای گوش مضر است را دارد. این وسیله در مدتی که صدای بلندی در بیرون وجود دارد، صدا را قطع کرده و زمانی که محیط ساکت شد، دوباره به حالت اولیه خود باز می گردد.

بهترین محافظ گوش برای مطالعه

بهترین گوشی صدا گیر خواب


بهترین گوشی صدا گیر خواب برای شما به شدت به این بستگی دارد که آیا انسان خوش خواب یا بد خوابی هستید، در صورتی که شما از آن دسته افراد باشید که اگر وجود چیزی را در گوش خود احساس کنند نمی توانند بخوابند، پس استفاده از محافظ گوش ضد صدا برای این افراد می تواند مشکل ساز باشد. از سوی دیگر کسانی که در خواب زیاد تکان می خورند ممکن است در زمان استفاده از این وسایل به مشکل بر بخورند و به این صورت نتوانند از این وسایل استفاده کنند. اما در صورتی که این دو مشکل را ندارید می توانید از گوشی صداگیر ear muff که دارای منافذ ورود و خروج هوا است استفاده کنید تا علاوه بر این که صدای بیرون را نشنوید، گوشتان نیز در اثر گرم شدن اذیت نشود.

نوشتن دیدگاه